♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ The BattleShip pilihan Deme ber2 ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Waaaalllaaahhhh...
dalam banyak banyak cerita... buleh pulak deme ber2 tu pilih citer ni...

ops dulu!!!...kalau nak tau...ni sambungan n3 tengok wayang ritu ... 

puas ak dok pikir... minat ke anak ak ngan citer ni!!!...ermmm...oh!!! ada lah kot!!!...tapi yang pelik nya kenapa takde pon cerita ceriti deme pasal citer nih!!...heran!!!

biasa nya kalau tengok citer2 action lagu ni kat rumah... buleh tahan hebat cerita deme... pastu siap boleh berangan nak naik keta tu nak naik jet ni... nak buat lagu tu...nak buat lagu ni... tapi!!! kali ni agak pelik sikit!!!...

puas jugak la ak dok usha line...tanya deme...sonok ke tak tengok wayang??... tengok citer apa??..bila tanya sepatah...deme jawab sepatah..peliksss nih...tak puas hati ak tanya si kakak nya pulak...nape bebudak ni jadi lagu ni... tak seronok ke citer nya!!!....

"eh..eh...tentulah Seronok lah Cik!!!...  tapi agaknya deme sejuk sangat kot masa dalam panggung wayang tu tu!!!...tidak pon deme MaLu kot!!!...sebab dok sebelah kawan kakak"...kata kakak nya...
hahaha...terus ak gelak... ye tak ye jugak...kalau ada orang baru lagu tu lah peel deme...malu!!...malu tucen!!!... peehhhh!!!... ade jugak MaLu nya anak ak nih...terserlah pulak kedewasaan deme tuh... dah besar dah gayanya deme sekarang... dah tau malu!!!...hehe

lupa pulak nak tanya kakak sapa pelakon nya!!!....takpe lah...gugle kan ada!!!godek punya godek terjumpa lah gambar ni..... owhhh!!! Rihanna rupanya heroin nya... mesti bess ni!!!


tunggu lah!!! Astro FiRst kan ada!!!...hehehe..ada can nak tambah hutang AstRo lagi ni!!!...

notahati .: hehe...tanduk sudah naik ♥ wink...wink  ♥
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)