♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Feel's like a MonDay ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl 

hrmmm...
bluesss kah???

tapi dah habis makan roti canai sebijik dah!!!...hehe ♥
tunggu bluess hilang lagi lah jawabnya!!..

opsss... sementara tu... meh kita layan gambar kawin FashaJejai pada hujung April lalu..
walaupon agak dah ketinggalan ketapi...takpe lahh
kome layanzz je...

all the picas comefrom TuanEmpunyaBadan Lah
senyuman Fasha bila dah bergelar isteri

 senyuman vangga jejai di sisi Fasha

sapa beli metro ari sabtu lepas mesti dapat tengok gambar ni..
camne ak leh lupa nak beli ritu ek..hehe



"Inilah peristiwa paling indah dan bahagia buat saya kerana kami akhirnya selamat disatukan"...
"Saya amat bersyukur dan mengharapkan perkahwinan ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat."...

InsyaAllah... 
apa2pon...kita hanya merancang Tuhan yang menentukan segalanya...
kita juga doakan yang terbaik buat kalian berdua...
aminn
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)