♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ DisCount BAguS PuNye ~

kalau dah nama diskaun..tentu tentu nye ak suke... nak nak lagi dikaun sampai canggini ni...
dari RM 55.00 sampai ke 16.50 diskaun nye...
terus la ak rembat satu....coba ko pikir...kalau dah nampak diskaun camni...mau ditenung sajork ke???...
tak meraban terus tangan ak ni...mengorek duit...

Vincci pilihan ku...naper aku pilih????
sebab nye :: kasut nye tahan lama... dan sedap dipakai la...
ritu...pernah ak terbeli sampai 2 pasang sekali...sedap pakai punye pasal...bukan sebab rege nye..tau!!!...

hari ni lak...disebabkan regenye murah!!!...terus 4 pasang sekali ak rembat...
eh eh...silap silap...bukan ak...tapi "kami" rembat...

yang kiri tu CikLyn punye...yang kanan tu Mem punye....yang atas tu Kay punye...
dan yang bawah tu ak punye la..

siap besar kan lagi tu....almaklumla size nye pon besar sikit dari deme 3 tu...

seb bek lah ada satu jer size yang aku nak....kalau tak...berkembar 2 lagi la koleksi kasut ku...
dasarr....T.A.M.A.K...kan..kan...


cantek cantek belaka...dan yang paling penting tu!!!
rege nye ler...murah murah murah!!... 
balik petang semalam ujan lebat...terus la ak simpan dulu lam kereta...
pagi ni baru nak resemi...lalala.

notahati :: membeli biar berhemah...kalau de dua  kan bess!!!! aiyakss
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)