♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Bile Letih Si Dia Mula lah Buat PeeL ~


sambung n3 semalam...

Letih sungguh agaknya bebudak ber2 tu sampaikan terus melepek je kat tas sofa...
kesian pulak!!!... tu yang tak sempat nak menanya tuh!!!!...
tambah tambah pulak si budak... baju merah ni!!!...


dah mula buat peel...hok hek hok hek...

Asal balik ke rumah jer mula lah dia buat peel...
mengamok-amok..dah macam singa lapar dah rupanya...tak cukup ngan itu...ditibai pulak belakang si abang...bedebuk bunyinya...sakit nya hati!!! abang...nak membalas balik...dah ditegah pulak si omak...lagi lah berhantu nya...habis habis...menangis tak berlagu lah si abang malam tu...geramm ngan adik...

hai lah anak!!!... ada lah benda yang dia tak puas hati tu!!!
dan yang pasti!!!... itu lah peel nya bila saje si dia tu keluar jejalan ...tak kira lah ke mana..tak kira lah ngan siapa pon...bile balik ke rumah sudah semestinya dia akan mengamokksss...

selalunya keluar ngan mak apak... tak sampai 2 jam pon dah mengamokss... ini kan pulak keluarnya sampai setengah hari...lagi lahhh menjadi-jadi peelnya...sudah nya dapat upah sebijik.. terus tido sampai ke pagi...

hehehe...nak ubat tido rupanya...
itulah peel nya... bila berjalan takde masaalah..tapi bila sampai di rumah!!!!... siap laaaahhhh..

nota .: kena tunggu lagi!!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)