♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Puas kuTunggu!! SiaRan LangSung SchAwal takde!! ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl 

jumaat malam sabtu ritu...puas lah ku tunggu!!..dia tak kunjung tiba!!! kan main excited lagi ak.. balik keje petang tu... siap pesan kat laki..kul 9 malam nak tengok SchAwal nikah...jangan tukar channel!!!

tiba time puas la ku tunggu...pas Astro Ria...ku tukar channel Astro Awani pulak.. tapi kedua duanya takda jugaaaakkk!!! ...lama kutunggu rupa rupanya  memang takda siaran langsung malam tu!!!...aiyaaa!! 

merajuk terus kubagi remote tv balik kat laki...siap marahkan laki sebab sebelum tu dia tengok channel bola..


"ini abang nya pasal la ni...dok tukar channel lain.. dah tak dapat tengok SchAwal kawin!!!.." kataku...adess tak pasal2... kan!!! sory ye bang!!!.

merajuk!! merajuk jugak lah...kan!!... gambar Scha mestilah didapatkan dan diabadikan jugak dalam blog ni!!! takmo citer panjang2 dah..jom kita layan gambar Nikah SchAwal yang ak dapat dari Fb TeritoryScha ni!!!.. next n3 gambar Sanding n potong kek pulak!!....

 senyuman menunggu saat saat diijabkabulkan... suke tengok Scha dalam pose ni!!

debaran pengantin lelaki untuk melafaz kata kata keramat...

sah.. sah.. sah!!!...fuhh!! lega... 

tanda bahagia kedua mempelai....cincin disarung tanda ingatan dan ikatan zahir batin... teringat zaman romantis dulu!!!...

a lovly moment...seketika menyinsing kenangan dua insan....yang kekal bertaut di jari manis

it's so cute...
Selamat Pengantin Baru SchAwal...

 *♥* ♥*♥*♥*♥*♥*
oh yer..masa dok gugle gambar ni tadi terjumpa pulak n3 ni..pasal astro-mohon-maaf-sebab tak dapat tayang Siaran Langsung Malam tu!!!...baru lah ku tau..memang takde siaran langsung tu rupanya malam tu!!! ate dah gitu!!! kena lah maafkan jer laa!!!     
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)