♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ AEon MemBer Jugak kita!!! akhirnya ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

ate katanya JusCo dah tukar ke Aeon!! kan...mesti lah kad Jusco nya bertukar...cuma masa tuk menukarkanya tu asyik tak berkebetulan sajork...tu yang masih tersimpan kukuh lagi JCard tu...

lunchour Jumaat ritu.. terus lah ak tukarkan sekali jCard tu...kebetulan ikut my mem ke situ...kata nya nak cari satu barang!!...tapi yang bess nya!!!.. barang yang dicari tak dapat..barang yang lain pulak yang mendapat..ahaksss.. same lah jugak ngan ak nih...asal nya nak meneman aje..tapi ak pulak yang terlebih...aduiiihhh!!!...kopak kopak...

oh!!!...sebut pasal tukar kad kenangan JCard tu mesti nak kena ada kan!!!dah tukar kad baru...kad lama mesti masuk koleksi album la!!..sanggup tuh gi mintak balik kat kaunter..adess!!!

haa.. inilah JCard yang tinggal kenangan tu...

sekarang dah jadi AeonMember...renew 2 tahun dapat 1 tahun percuma!!... bess!!kan

tentulah rainbow kaler jadi pilihanku kali ni...so colourful...pasti meriah kan!!..
actually kad JusCo tu pon dah lama tak berswipe...maklum lah kekurangan masa dan tenaga nak menjengahnya...hehehe...alasan!!!.. sampaikan point yang ada pon tak cukup tuk redeem bocer..adess!!...

pasni.. haruslah digunakan dengan sebaik2nya nih!!!jom..pi jusco jom

psst .: sapa2 nak pinjam kad ni pon boleh!! ak kasi!!... mai..mai .. lah!!!..♥
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)