♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Jom Layan Gambar Berinai SchAwal ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl 


first first sekali...aiii LIKE gambar berinai mereka ni...
terasa ohsem!!! sesangat...kaler ijau pekat ni!! jarang dapat tengok kaler hijau kepala itik ni kat mana2 kedai kain... so sweeeettt!!...pasni boleh la cari kain kaler ni pulak!!hola hola...

oh yer!!...gambar ni semua ak ambik dari Fb TerritorySchaAlyahya...jugak tau!!... tapi tak semua lah... kalau terasa cam nak tengok gambar2 yang lain lagi klik la link kat tas tu yer...banyak gambar SchAwal dah diuplod di sana...hokey!!!...

jom kita layan...


memang suka tengok deme 2 ni...bahagia jer terasa!!!

sama cantek sama padan...sungguh sporting!!.. kan!!

pandangan yang mengancam jiwa...mesti Scha cakap...Ohhh!!! hencem nya orang sebelah ku ni!!!

senyum lah!!!...senyum lah!!!...ahai chekMek Molek!!! 
  
yang paling comel...senyuman ni!!!...senyuman yang menggegar jiwa setiap insan bernama lelaki... 
tapi Awas!!! ia hanya milik Awal!!...lah!!!

suka tengok picture deme 2 ni...
setiap gambar adalah nadi permulaan kehidupan mereka!! macam senyuman yang kita lihat... macam tu jugaklah kehidupan mereka nanti...
senyum lah!!! senyum itu bak kuntuman mentari segar...semoga kekal berseri selamanya...aminn 
 ♥

psst : pasni layan gambar sanding lak ek!!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)