♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Haaa... SaMa TaK ~







cer tengok jubah yang mak aiii pakai ni... cantek kan... cantek kan...


pastu ....


tengok lak gambar yang kat bawah ni... """SaMa""" tak






sama kan.... sama kan...warna oren dan merah nyer pon sama.....kualiti kain pon sama.... sama sebijik ngan mak aiii nyer jubah tauu... 


kalau nak tau....gambar jubah ni aiii baru snap kat Anjung tadi...... 
...


meh kiter tengok lak yg kat bawah ni nyer gambar...









tengok tang rege nyer tuh....Jubah Layer..rege RM 150.00... mula2 tengok tu cam tak caya lak... 


nak confirmkan... aiii pon tengok la balik kat jubah nyer tu....
pas belek belek... betol la rege nyer tu... kat tag nyer pon de tulis...


"""fuyyyoooo.....Bangga""".... aiii sekejap... baju yg mak aii pakai tu mahal rupa nyer.... pada hal... haitu aiii beli kan baru beberapa puluh hinggit jer... tak der sampai ler sampai ratus ratus... hehehe...






masa tu....aiii beli bukan nyer sepasang tau... 2 3 pasang lak tu.... 


kalau lah rege nyer masa tu sama ngan rege ni.... mau nyer bankrap aiii sekejap.....

itu la kan... lain tempat lain harga nyer... seb bek la aiii jumpa tempat yang murah lagi dari sini... kalau tak... hanya mampu tengok jer la... 


mungkin .... rezeki mak nak kawin agak nyer...dapat beli yang murah sikit kan..... Alhamdulillah...


bak kata orang .... """ rezeki masing masing"""kan...


oraitssss......c u next n3 yer...... layanzzz
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)