♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Yum Yum McD ~

patut la tengahari tadi tak berselera nak makan...
rupa rupa nya nak dapat makan yang ni rupa nye....
SpiCy ChiCken McDeluxe


kawan banjer...macih macih macih you..
ingat dihati nak bawak balik kat budak ber2 tu...tapi bile dipikir pikir balik...
kang berebut pulak deme tu...deme ber2 tu...kalau burger McD...bukan boleh berkongsi...
sorang satu sudah semesti nye...


rezki minum petang maknye la jawab nye ni...
harus lah dimakan segera nih...jap gi kan berbelah bagi...kang susah pulak...
....
zalim tol kan...tapi ....tak kesah lah...
daripada dok bising bising tak puas hati...menangis dok berebut...baek lah takyah tunjuk langsung kan...
lagi senang...telinga pon tak sakit...budak ber2 tu pon tak sakit kena cubit...iye lah...kalau dah bergaduh berebut...sampai ke malam pon tak habis bergaduh....maunye si tangan mak ni nak duduk diam jer...hahaha...


ha ha ha jugak..takmo citer panjang panjang lagi...perut sudah keroncong balik nih...
mau ngap dulu la yer...jemput makan semua...ajak ajak ayam jer!!!!hehehe
yum yum yumm...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)