♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ nOrA Danish Masa ber'Umrah ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

Alhamdulillah... sejuk mata memandang...
comel jer nengok dia.. 
semoga dapat berterusan macam ni walaupon dah selesai menunaikan umrah  ...InsyaAllah..

so sweet...


kat n3 ni ari tu ak dah upkan citer Nora nak pergi mekah tunai kan umrah hari jumaat kemarin... 
kalau nak tau info tu pon ak dapat kat  BlogNi ...kata2 dia nak pergi buat umrah pon ak ambik dari situ la... tapi kan...kesian dia kan!!!..Jejai ngan Fasha nak kawin pon diaorang sibuk jer nak tanya dia pergi ke tak pergi ke majlis deme tu!!...saje je nak cari Gosip...dunia dunia!!!...

takpe lah nora...tabahkan lah diri kuatkan semangat menempuh hidup baru...
yang berlalu biar lah berlalu..tak usah dikenang-kenang lagi...dah takde rezki...kan!!!

Selamat menunaikan Umrah yer...Nora!!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)