♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ FeStiMe Tengok Wayang, seronoknya!!! ~

opss.. bukan mak nya tapi anak2 nya daaa...


tapi yang terlebih seronok nya mak dan apaknya lah... festime nak dengar cerita dari si anak... mesti riuh sekampung deme bercerita nanti...akibat terlampau excited sanggup jugak si apak ajak si emak ke situ...walaupon si anak dah dok tengok wayang masa tu...ish ish!!!...seb bek lah dekat ngan umah..hehe

kiranya inilah Festime deme ber2 nih tengok wayang... dan festime jugak lah deme tengok wayang tanpa mak ayah disisi...maklum lah jugak.. festime nak kenal panggung wayang...excited sungguh kot!!! sampai terlupa kan mak ayah!!!hehe alasan..padahal makayah layan mate kat umah ngan sikecik  *wink wink*

seronok lah kot cerita wayang nya bile nengok gambar deme ber2 nih...
ceria jer!!!...

notahati .: taksabar nak dengar deme bercerita!!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)