♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Bahagia nya Kita!!! Orang Gomen ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Nape??

sebabnya...

 ini!!!


tiba saat dan ketika...hari ni lah tu!!!..semua orang gomen dapat duit...
hureeyyy... 
tambah2 lagi bila dapat backdated tuuuuuuuu!!! lagi lah hureeeyyy..
bling bling!!! dah dalam kepala ni...
tapi...
kenalah dahulukan yang penting dulu...
kalau tak!!! bahaya woo!!!

bak kata MeM Busat jugak..bahagia bile boleh bahagia...
tapi bila dah dapat duit...
"BeLanja Kenalah BerHemah"...
..jangan dah terkena baru terngadah..

jangan pulak bila dah cocok duit...mulut pulak ternganga!!!....
tak sempat masuk mulut duit dah habis "...buat bayar hutang...
adehhhh...cam terasa pulak!!...


notahati .: harap2nya sempat sampai hujung bulan pon jadiklah!!!
eh eh..kat bawah ada jualan la!!!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)