♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Semak Result SpM dengan sms je // senang kan ~



R u Ready adik2....
jom Semak result melalui SMS jom....

Taip SPM SEMAK (jarak) No Kad Pengenalan (jarak) No Angka Giliran
hantar ke 15888




ohooooiii....
dup dap dup dap jantung mak ni nak...
ish ishhh...dia pulak yang xcited lebih ni...
ape ke heyyy???...

Masa dolu dolu kan...takde de sms sms bagai ni...
maklum lah hp pon masih lom ada lagi masa tu...

punyalah berbaris panjang masa nak pi ambik result SpM tu...
ak pulak masa tu kang main lagi takut nya... bukan takut nak mbik result tu...
takut!!!...takut kalau tak lulus...
mak dah warning siap2 ... nak kawinkan ak terus...aje gile otak ak masa tu...
takboleh la dah nak sambung belajo...takboleh la dah nak bekerja...hadoiii....
...ada ka macam tu???...fuhhh...seb bek..

haa...adik adik....
Guuudd LuCk and Congratss yer

**pada yang lulus cemerlang...taniah yer..pasni leh sambung ke menara gading..
**pada yang tak lulus...jangan bersedih...cuba lah lagi sekali... perbaiki kelemahan yang ada...
terus kan belajar...dan belajar lagi sampai berjaya..
hokey...


notahati .: ermm...kalau tak lulus la kan...agak2 nye apa yang ak buat sekarang ni ek???hehehe...apa2 aje lah!!!...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)