♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Mangsa Penculikan//Siti Nur Fatihah ~


sesiapa ada terjumpa atau terlihat budak ni...
tolong lah kembalikan kepada keluarga nya @ hubungi nombor yang tertera..

kesian mak apak dia...
hati mana yang tak luluh..hati mana yang tak sedih wei bila dah jadik macam ni...
anak yang ditatang...hilang sekelip mata... diculik..
tak keruan jadik nya.. 

bayangkanlah..
senang senang je deme culik...bawak lari...
yang pompuan tu pon satu...dah takda keje lain dah nak buat...
dok bersekongkol ngan jantan tu bawak lari anak dara orang.. 
hrmmm...
mintak2 lah Allah turunkan hidayah buat mereka tuk kembali ke jalan yang benar

Ya Allah..
Selamatkan lah Siti Nur fatihah...
lindungi lah dia dari segala kejahatan dan kecelakaan..
kembalikan lah dia ke pangkuan keluarga nya...Ya Allah
Amin amin..ya Rabbal alamin..

nota .: kecut perut bila memikirkan dunia sekarang... bebas sangat..nauzubillahiminzalik
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)