♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~OLe OLe D'MonTeRezzz ~

It'S BowLing Timess....




4 de fes time...kami semua ke sini...habis anak beranak diangkut..
ada perjumpaan bersama anak anak buah...almaklum lah si somi dah jadik apak buah... sekali sekala kena lah turun padang nengok buah....


so..petang jumahat lepas...ak balik keje awal sikit...ingatkan ada dinner...tapi... rupa2 nya...cehh...seb bek tanya lagi sekali masa sampai rumah petang tu...


Berdinner bola bowling la kami malam tu... ha ha haduihhh...berpeluh jugak le ketiak.. membaling... berat kang main...macam nak tersalah jer tangan ni bile fes time baling...hishhh hishhh...excited sampai tak sempat nak pilih bola..terambik bola yang berat...hambik koo..




bile de fes time...anak anak lagi lah...J.A.K.U.N...jakun lah... macam macam deme tanya...itu ini.. itu ini... bile mak apak dok main.. deme sebuk dok main sekali...ikut sekali...tengok bola...telek bola...pegang bola..
bile mak apak baling bola... deme ber2 pulak yang melompat bersorak...terlebih seronok...bola masuk longkang pon leh bersorak...hehe



si kecik pulak...cam biasa lah.. abang bersorak dia bersorak.. abg tengok bola bowling...dia sibuk  ke situ...ke sini... berbaris...makan kopok situ...makan kopok sini...semua dia makan..orang punya pon dia makan...seronok betul dia..




dan yang paling bess nya...mesti ada pulak penunggu yang setia menanti... jaga bola...
seronok nye deme...sampai kan balik pon masih bercerita....


balik tu...kami "round the world" sekejap...eceh eceh...konon konon lah yer... padahal singgah kedai...makan nasi goreng...lapauuuu...oLe...ole ole ole (versi lagu)...
oLe-ole ak di tengah malam...


notahati :: gundah gulana//gumuks lagi laa kalau macam ni weeiii...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)