♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Dating Wif Ezani n the Geng MasterChef ~

Assalam semua...

bess nye bunyi tajuk tu kan...dating la konon...padahal terjumpa jer ngan dia n the geng...
cam tak caya pulak ak dapat jumpa sendiri ngan Celebriti.. Ezani MasterChef... 
terasa cam kecik jer dunia...baru jap jap tadi ak jumpa ngan dia kat Yummy Bangi...

betul lah!!!orang kata... kalau tak kenal maka tak cinta..."sungguh seronok hamba"...cam mimpi pon ada...
alahai...sweet je orang nya...kan "Kay"

masa ternampak Ezani...terus teruja ko...nak bergambar...hehe...teruslah...ak mulakan!!!
"Ezani...nak ambik gambar ...boleh????"
"boleh"...katanya...tapi ada lak orang mencelah... "boleh boleh!!..kena bayar seringgit"...terus tergelak semua....hahaha...

oh hooo... so sweet kan.. Ezani...

tak cukup ngan Ezani...ak bergambar pulak ngan iMeLda...sweet jugak dan peramah orangnya...

suka suka sangat... walaupon dah gelemer...deme ni tetap tak sombong...ni yang bess ni...
oh..satu lagi geng MasterChef yang datang sekali ngan Ezani...ni haaa....

Brian...
Tak loket senyum...
peluang dah ada..takkan nak lepaskan...kan...kan... bergambar lagi kami ngan Brian pulak...

retis retis...
sesekali terjumpa ngan celebriti ni...dah rasa cam beruk dapat bunga pulak...
gambar kenangan mesti lah wajib ada...yer dak???...
hehehe...
haa...korang...ak dah ada retis...korang ade????



notahati :: dalam hati ada taman...lalala
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)