♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SBPA..apa kata Anda??/ ~

alohaaii..SBPA...
seminggu 2 minggu ni memang tak abis la ... kesah SBPA ni...
hrmm agak penin jugak tu nak menyain nye..
kalau kira umur bersara tu...ak takdo la kesah sangat...
tapi yang ak rasa cam kesahkan... ni pasal jawatan ak ni...


macam mana la agak nye kan..
jumud..jumud lah... syarat nye dah ok...dapat lah naik gred tinggi sikit...
tu yang buat ak tak duduk diam tu...seriau la...
leceh jugak bile dah lama tak buat operasi...


emm...serba salah pulak rasanye...
nanti kena keje shift balik..macam mana ek???
banyak urusan yang kena ak buat balik la kalau camni...


ate korang????
macam mana pendapat korang ek???
ke korang pon ada dilema macam ak jugak???


cer citer...cer citer..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)