♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Ariff Alfian Rosli Khawin Kaum Sejenis? (GAY) ~

Assalam semua...
..satu lagi berita tengah hangat nak kongsikan sama korang nih...


semalam ada la ak terbaca kisah si Ariff ni kawin ngan kaum sejenis kat fb...
rini ada lagi kawan yang publish criter hangat ni...
kalau ikut kan memang tak patut la kan..
tak baik ooo buat canggitu...tau dak... menda tu Haram hukum nye...


macam dah takda anak dara dah ker untuk dibuat bini???
ak sendiri pon tak tau la apa kehendak si Ariff Alfian ni...
belajar tinggi tinggi tapi otak???...


entah ler...malas lah ak nak komen banyak2...
kalau korang nak tau lebih lagi pasal si Ariff ni..gambo kat bawah...baca lah kat blog budak nih...






hrmm...mintak mintak lah dia bertaubat dan kembali ke pangkal jalan..
InsyaAllah...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)