♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TeNgoK WayAnG AbanG neK BesKaL ~



sambungan n3 tadi...
masa ni ngah nengok si abang abang naik beskal...




seronok dia... kalau tadi dah tolak stroller... yang ni masa berehat pulak...
duduk nye cam nak tengok wayang gambar daa...




ni beskal abang abang...abang Pit kaler kuning... abang Chik kaler biru...




bergaya atas beskal memasing...




dan lagi....dengan tangan tangan terkeluar sekali....ingat kan aper....


""nanti mama tunjuk kat kawan2 mama tau gambar kami naik beskal ni tau""...katanye...a ah jer lah jawab nye...kalau tak suruh pon mama tunjuk jugak..hehehe




dah tukar tempat duduk pula si toet ni...""cuhh cuhh""... suruh abang nye men beskal...nak tengok!!!




abang dengan aksi memasing..




ke sana ke sini... 



kasi pusing satu round...




sampai ternganga si kecik tengok wayang abang...


arghh...naik syok nampak...si dia pulak bangun... 





eh eh...nak berjalan ke...1 2 3 mula......yeah yeah




aiyaksss... tidak berjaya jugak...kiraan emak nye...dia duduk balik...


bile di suruh jalan semula..menyengih pula si dia... ala malu malu tucen pulak....Mia Mia...senyum sengih senyum sengih...pastu...

 ""aamaaa...nak cucuuu...amaa...nak cucu"".... hahaha...rupa rupa nye...
..nak minum susu yer...ingatkan nak belajar jalan.... 


theeee....habis sudaaa wayang nye...ok.....babai'sssss


Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)