♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ YeSsss YeSssss...Ia Sudaaa MaSyukkk ~



Assalam semua...
yesss yess... sebelum ape ape wa nak bersorak dulu...yeaaahaaaa...
Dia udah datang...dia datang dengan bawak tuaaahh...


kalau ikut dah lama dah tak rasa seronok gini... 
lass dulu dapat juga 1  3x0...yang ni dapat separuh...jadi lah...


sesampai tadi terus log in cik rimau tengok...tak sabar sabar la kata kan...
kira kira nye buleh la selamat kan gaji bulan ni dari terguna sebelum tarikh nye...




...terus hilang rasa lenguh lenguh...
biasa lah...berjam jam duk lam kete...jalan sesak sungguh
agaknye semua orang excited datang keje ari ni...sebab dah de yang masyuukkkk...


Alhamdulillah...rezki...yang baik itu semua dari ALLAH...
soo...dah dapat tu kena lah hati hati....jangan sia siakan rezki yang Dia dah beri...berbelanja dengan bijak dan berhemah... 


Selamat berBonusss yaaa
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)