♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TaK De GamBo TaPi nak Juga CiTer SaHur ~



semalam dah citer pasal sahur...ari ni pon nak citer pasal sahur gak...
tapi...lupa nak snap gambar nya daa...


hrmmm... senang senang.. citer gitu jer lah...
psssttt...please yer jangan mintak gambar nye...


nak tau tak???sahur tadi waa makan nasi berlauk tenggiri jeruk... tapi tak dijamah nye...
naper ek???...
sebab nye dah ader budu...cicah ngan salad yang dibeli kat pasar semalam...
murah gile salad nye... 2 perdu baru sehinggit... kalau kat c4 harga nye dah cecah 4 5 hinggit tau..


pelik tak??? korang2 semua mesti tak pernah cicah salad ngan budu... kan??? kan???...


kalau nak tau..sedap wei cicah giteww....kalau korang tak caya sile lah try dulu...mesti sedap punyer... nak nak pulak salad bulat yang macam kobis tu...lagi sedapppp...


perrghh..... bess giler...
eh lupa...satu lagi lauk yang ada.... daging masak lemak kentang... balance buka pose semalam.... bile masak lemak dah jumpa ulam cicah budu... dah tentu nye si jeruk tengiri duduk tepi...


lagipon mane boleh makan 2 2 sekali....masin tu...iye lah!!!...budu kan dah masin tambah lak tengiri masin... lagi lah masin walaupon dah di perah asam limau... huuhhh tak pernah dibuat nih...kering tekak nanti...  


hrmmm...takpe takpe... buka pose petang ni...sijeruk tengiri akan dihabis kan....so sure....






nota otakss :: beli ape ek??

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)