♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ PuASa PuAsa pOn TeTap Ke PpUm GaK ~



alahaiiiii....
puasa puasa ni rasa nye cam malas jer nak ke sana...



jem dah satu hal...masa nak menunggu tu pon satu hal...boleh cemuihh dibuat nye....


nak nak lak...ari ni appointment ngan dokter Rehab (phisio)...mesti lama menunggu....


seb bek dah booking tarikh terapi sekali...leh ler buat terapi dulu... 
pastu baru jumpa doktor...masa pun tak terbuang gitu jer...


kalau hari2 biasa ... leh ler gi makan dulu...baru jumpa doktor...
ini bulan puasa... memang tak leh ler makan... jadik nyer kena lah pandai pandai gunakan masa... yer dak???
ek eleh...itu pon budak terapi tu yang suggestkan....


hrmm...ape aper je lah... janji sampai PpUm...
appointment dah ader...tak sabar nak dengar  doktor nak kata ape pulak ek???

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)