♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ SpORts Day ~


ToDay is...
""SpORts Day"" 4 dis 2  budak bucuk ashem...





Tengok lah Abg Pit..... encem bergaya ngan baju sukan nyer... bila bangun ceria jer... cepat cepat siapkan diri...... 


tapi....


adik lak.... masih berselimut....


dan!!!!.....







biler abang dah ready to goooo.... adik pula terkial kial di bilik mandi...


and the last....


biler abg dah pergi sekolah....dan bile mama menjerit... ""SyaMRie..... cepat sikit mandi... abg dah pergi sekolah .... mama dah lewat dah ni""".... baru ler dia terhegeh hegeh siapkan diri...


 dan biler dah siap... dia senyum....


jom mama...jom mama....




biler dalam lif... mula la dia "warming up" ... seronok nyer nak bersukan... 






ceria jer kan....


Selamat bersukan yer anak anak mama...
hari hari mama bertambah ceria....bile melihat anak anak ceria...


Majulah Sukan Untuk Negara...
bersama sama lah kita jaya kan nya...






pssstt... anak2 selalu bersukan... ama da apak nyer tak tau ler biler nak bersukan...hehehe
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)