♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ LoG LaTiHan ~



ambo ade ni...


Buku Log latihan... korang ader tak????


untuk pengetahuan semua... log ni  diguna sebagai merekod segala xtvt latihan tau pon kursus yang kite ambik...







nampak simpler jer kan... tapi ader 32 muka surat yang perlu di isi tau..... tak tau ler... leh penuh kan ker tidak... tapi kalau dapat dipenuh kan... lagi la bagussss








kat lam ni ader diceritakan serba sedikit tujuan tujuan dan cara2 nak mengisi nyer... 


senang jer kan... tak yah susah susah nak tulis kat lam diari dah... tulis jer kat lam ni.....


akhir tahun nanti ... copy balik jer ke dalam borang prestasi kite...tak payah nak ingat mengingat balik dah...


tapi.....


biler la agaknyer buku log ni nak ber isi arrr......satu kursus pon ambo tak pergi lagi ni... camno ek???






psssstttt... korang tau tak ape aper kursus yang bess bess tuk kiter join?????nti bagitau yer..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)