♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ inNer BaRu waJaH BarU ~




hehehe... inner baru... 


tak pernah cuba inner ni... semalam baru beli... ari ni terus cuba... ok tak....ok tak??? nampak cam ok jer ek... cantik gak ek inner ni...


tapi biler tengok depan depan... naaahhhh... ambik ko.... bulat nyer...nampak no muka aiii ni ... cam tak berapa sesuai... terserlah semua isi isi yang ado.........ahakkssss








selalu nyer aii pakai tudung lycra biasa jer... tak ler nampak sangat bulat nyer... rasa cam janggal la pulak...hehehe..


cam no nak try inner ayunnar ni... saheh saheh nyer ku tak boleh try ni......hahaha...




takper lah... tuk ari ni kiter layanzzzz jer la...






pssssttt... tapi rasa cam nak beli warna lain lak... leh tak ek???

6 comments:

.::Lynn::. said...

jom... dah kul 12 ni

syariza09 said...

beli jer, skali skala cuba style baru apa salahnya :)

Mama Gee said...

miahahahah muka kita masing2 tambah bam bammmmm...

hyazz said...

lyn... jom jom jom...

hyazz said...

azs.. ha a ek... pe salah nyer... jawab nyer terbang lg ler ari ni... money money money

hyazz said...

g...kih kih kih...tu ler... bulat kembong bamgggg

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (55) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (56) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)