♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ HiPpO LeH NyaNyi LaGu KeLaTe ~



eh eh eh..
kalau tengok tajuk ambo tu cam tak caya lak ek..


""HiPpO LeH NyaNyi LaGu KeLaTe"""... ajaib tu!!!!


meh kiter dengar tol tak..
sama tak lagu ngan mulut nyer...
*...*






haaaaa...

caya tak... caya tak...

siap nyanyi lagu anak tupai pulak tu...
lagu paling glamer kat kelate...


"""ader seko anok tupai...atah jula mokte... 
kudung ekor peghot lapa... jale caghi make..
jale caghi make..

ader seko anok tupai...atah jula mokte..
kudung ekor peghot lapa..jale caghi make..
jale caghi make..


kejadie tuhe...dipanggil namo tupa... 
asal nyo dale hute sejenis mamalia...



kejadie tuhe...dipanggil namo tupa... 
asal nyo dale hute sejenis mamalia...

kalu pasa jakit kok dehe..
dio lah ye pale panda...
jatoh jaghe jeghe keghano dio to soba"""..



cam biasa la... penat2 wat keje... rehat la sekejap..
godek situ godek sini....godek nyer godek...
terklik ler video kat atas tu...

hahahhaaa...
sekali tengok lawak kan...kan... kan...
tapi biler 2 kali tengok... tak tau la pe nak dikato...
tersengeh jer jawabnyer....
lawaksss kan...


pandai la... sapa yang match kan lagu  ni..
siap ngan penari nyer tu... 



ok lahhhh... sushi di tengah hari...
hepi hepi sokmoooo..
kite layanzzzzzz...



Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)