♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BeToL BetOL bEtOL ~


Assalam semua...

pepagi lagi dah merajinkan diri menjengah blog kengkawan...
tapi...lom sempat abis menjengah... tiba tiba terlekat lak kat belog  si AzS ni..

bile dah terbaca tu...
teringin la pulak nak try carik nama sendiri gak...
nak tengok gambar per yang terkeluar kat google tu...
hehehehe...

jangan jangan terkeluar gambar pelik pelik dah ler..
search punyer search... terjumpa lak yang ni...



llooooo....
Belog aiii lerr....

kembang kempis hidong ni sekejap...
baru terjumpa nama sendiri terpapar kat screen carian gogel la katakan ...

kire glamor gak ler kan... kih kih kih...
perasan tu mesti ader....tol tak???...

tak puas ati la...carik lak lagi sekali ler... ader tak gambar pe pe yang terkeluar dalam gogel ni...

cari nyer cari nyer cari....
baru ler terjumpa ngan gambar nyer...

meh kiter tengok gambar pe yang masuk lam gogel ni..





fffuuuuyyyyoooooo.....
manyak jugak ler gambar aiii kat lam ni.....
bukan setakat satu jer... bah kan lima keping gambo ado kat lam ni...

seb bek ler takde gambar separuh gel atau penoh gel...
kalau tak... sure nyer....
aiii MaLU..... oiiiiiiiiiiiii..

apa pe pon... pada cik AzS... thank qiukssss.... kerana membukak mata hamba yang dah celik ni yer...

pade kengkawan yang jeles... taupon yang rasa tercabar...
sile lah cari nama tau gambo anda pulak...
ader tak lam carian gogel tu... 

tapi.... cayalah yer....  mesti ader punyer....
BeToL BetOL bEtOLlllll ....bak kata Upin Dan Ipin
hahahahaaa.....




beeessssss bessssss
SeLAmaT MenCuBA....


Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)