♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ TaJuK ApEr yer ~





Assalam semua..

saya dah keje ni!!!!..hehehe
sopan jer ayat aku ni kan... 

dah 4 hari tak muncul di screen ni rupanyer..
pejam celik pejam celik sekejap jer rasa nyer..

lom puas lagi dok kampung dah kena balik KL..
almaklum keje lah katakan....
kalu tak kerja maunyer lelama lagi aku kat kampung tu..
lagipon si abang tu dah kena sekolah ari ni...
jadik nak tak nak... terpaksa lah hamba berangkat jugak..

ewah...ewaah... berhamba hamba la pulak..hehehe....

ingat tak lagi   n3 yg lepas ritu...
aku de cakap nak citer kan pasai per aku lik kampung kan...kan..

sebenar nyer aku balik kampung aku ari tu...
pasai der kenduri kawin...
kawin saper ek???..
rasa rasa korang tautak saper???....
kenyatan nyer...
adik badik aku sumer nyer dah kawin....
hehehe


*


*


*


jeng je jeng...
korang heran tak???


*

*

*

*


*


*


hahaha...aku???.. tak heran pon!!!
sebab nyer aku jer yang tau saper???
tanya lah aku.... saper saper????



meh dengar sini semua...
aku war war kan...
sape yang nak kawin ni......


*


*


tentu sekali la...


*


*


Emak aku...
huwahahaha....

itu lah kenyatan nyer...
walaupon pahit manis ku rasa kan...


emak ku kawin lagi.... 

apa nak buat???....
bagi jer laaa....kan...kan ... kan...

lagi pon dah lama sangat dia hidop membujang...
dari anak2 kecik sampai lah anak2 berumah tangga...
dan beranak pinak dah...
dari aku berumor 7 tahun sampai lah sekarang...
tiba tiba sampai lak seru dia nak menikah...


tapiiii...
sesungguh nyer aku tak sanggguuupppp....
tak sampai hati aku...


nak melihat dia bersusah payah lagi...
nak menyediakan makan minom tuk orang lain lagi...
patot nyer dia dok relax dah sekarang ni...
makan tanggung berak cangkung jer...
dah tak yah buat keje pe pe dah..
goyang kaki jer...


tapi...apakan daya ku...
takdir di tangan NYA..
DIA yang menentukan segla nyer
huhuhu...


*


*


pernah tak korang dengar lagu ni...







Ayahku Kawin Lagi - L. Ramlie


syok kan biler dengar lagu ni....
aku suker sangat ngan lagu ni...


tapi biler ditukar lirik nyer dengan...

""Emak ku kawin lagi""

ape jadik aaarrr???
best tak...
hehehe...hahaha...

lawak ker... sedih ker... suker ker.....
pandai pandai ler korang tafsir kan sendiri.....

pe pe pon..
semoga Ma berbahagia dengan Ayah Baru Ku 



sok lah aku uplod kan gambar nyer yer...



lalalalalaaaa
""EmAk Ku KaWiN LaGi""
lalalalalaaaa




psssssttt  :(   dalam hati ada taman... tapi dikelilingi bunga kaktus berduri...huhuhu...hahahhaa
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)