♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ LuPa Lak ~

aiseehhh men... camner leh terlupa lak ni...

bila bukak fb pagi ni baru la ingat kan menda tu... kenape lak leh lupa nak bawak benda brok tu ???... semalam kan men lagi aku...beria-ia mintak pinjam ngan chek abe .. leh lupa jugakkkk...huhuhu

konon nyer nak top up kan masa boring-boring nanti...boleh ler kutip hadiah2 kat wall aku tu....... kalau nak tunggu sementara menunggu laptop nya dibaiki......jawabnyer kering kontang la tanah ku itewww.....hehhee... kalau xdiguna rugi jugak kan... bayar free jer...

alahai... brok brok.... kesian kau... xdapat berkhidmat padaku hari ni..
esok la pulak...baru ku dapat kerjakan kau... tungguuuuuu

Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)