♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BoSan Bosan.. Aku BOsaN ~

Bosan, bosan, bosan la rasanyer...
nak buat aper yer... kalau lah dapat masuk farm kan baguih... dah ler kat tempat keje dah kena block... kat umah lak laptop yang terblock... screennyer  dah terlock la pulak... so...dah seminggu dah aku xmelawat nyer...

pokok2 pun dah habis wither ni.... hari- hari aku mampu tengok jer la... dok sekejap kawan yang 1 ni publish yang ni... ok lagi...tahap kesabaran ku masih utuh...hahaha


pastu dia publish lak bonus ni lak...xdapet ler den nak mngutip nyer... wahhhh...waahhh... ini bisa menggugat kalebar ku ni...tapi masih bisa kutahan lagi ni....kupujuk hati...sabar2 la...


pastu lak... tengah syok2 pujuk hati tadi....kawan aku yang sorang lagi  publish lak gambar orchard ni...dah siap dah...tuk susun pokok-pokok... nak suh beranak kan anak pokok...wohooo...berapa banyak orchard akak yang dah ader ni??? (bisik dalam hati)...


ni yang dah siap... sat g dia publish kan yang lom siap pulak...


la... beli tapak len pulak ni... yg ni pun dah halfway siap ni...sekejap jer dah nak siap....jeles...jeles..pastu dia publish brick lak... waaaaaa... xsanggup aku nak melihat nyer...


yang best nyer...siap publishkan lembu dance lak... fuyooooo.... cun tol la lembu ni.... huwaaaaa.... terbakar rasanyer...jantung ni.... pedih nyer hati ni....

huwaaaa....akak dah berjaya buat kan saya jeles ni.... huhuhu...tunggu la laptop tu dah ok...tapi


bila la laptop tu nak di baiki pon aku tak tau...jawab nyer kena menunggu lagi la jawabnyer.... huwaaaa lagi sekali...


p/s :(   hai laptop...cepat2 la kau sembuh...leh aku membalas dendam membara ni....huhuhu
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)