♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~:) BrOkBeN (:~

Ader lagi ni...
lalalala... beruk... berok @ brokben... panggil ler pe pon asal aii bahagia... hik hik hik...
susah gak kalu xder brok kan... nak bukak ladang kat opis...xboleh dah...dah kena block...

jadik...kalau nk masuk ladang kena la bawak brokben dari umah... tu pon kena tanya chek abe dlu... kalau dia xguna leh ler bawak... huuurrrmmm.... tengok ni


ni la dia rupe nyer...brokben aiii... :-) Celcom Brokben :-)... mahal tu...bukan beruk nyer tp line nyer...100 sebulan... xper la asalkan...senang cepat n mudah biler nak d/load menda menda...


kat belakang nyer...tertulis... :-) Vodafone (-:... nama server nyer ke aper??? lupa lak ape kebendanyer...


siap ader xtnsen nyer lagi... tuk di sambung ke komputer ....boleh letak tinggi skt...senang nak cari line ... hehehe... kalau terus ke laptop.... ok jer... line nyer clear jer...

naper ler diaorang tu tergamak block ladang kiter aaa... kan dah boring ni... kawan ajak xmo ikut... nak duk opis... sudah nyer nganga jer... lebih baik ler aii masuk blog jer ler... leh gak karang citer... hehehe...

itu jer lah dulu... sat g masuk len lak...
Sekian
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)