♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ 100 post ~

pejam celik pejam celik...cam tak caya lak...
last post semalam adalah yang ke  100  dah rupanyer....

jadiknyer....aku ni leh ler dikategorikan sebagai seorang yang rajin la kan....rajin menaip... rajin meng idea... me mandai me ngisi ruang ruang yang ader... ahaksss.... bangggaa nyeerrrrr....lalallalaaaa.

aku bannngggaaaaa......

hahaha...sori yer kengkawan... masuk sesi mengembangkan hidung dah ni....kalu diri sendiri x kembang kan saper lagi yang mau kembangkan hidung yang sedia kembang ni.....hahaha ...saper mau tolong...saper mau....puji la...puji la aku....hahaha

kembang kempis hidung ku...rasa nak terbang pon ader...
jom jom jom....terbanggggg....




p/s : ) dalam hati dah berbunga-bunga...lalalaa

4 comments:

eLYies said...

hahahha..takpe yies puji...RAJIN SUNGGUH!!!! heheheh

hyazz said...

hohoho...timo kaseh yiess....dah mengembang dah niiii...camnor niii

.::Lynn::. said...

peh... sejak2 farmville tak dok, kak aya jadi blogger tegar tu... hehhehehe

hyazz said...

itu la lyn...ingat nak bwk bokben...abe nak guna plok...huhuhu

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (55) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (56) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)