♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Suda Tuka ke ~

yeahaaaa... dah siap pon....
aper yang siap?????

aiiikkk.... suda tukar ker????....
sudah... suda.... sudahhhhh   la.... 
semua nyer sudah ......bertukar.... the new lookkkk..... 
pinky...redly.... alsoo purply....gojess gojesss...

*

*

*


*


*



taraaaaa.....


jangan heran yer kengkawan....blog ku udah berwajah baru.... saje jer... nak tuka len pulak... blog tawon baru....... huwaarghhhahahhaa....

amacam semua...cantik tak... kalu x cantik pon mintak maap la yer....aku tetap jugak kata cantek...dah aku yang b buwat....hahaha

ok lah semua...itu ajer nak aku bagitau untuk korang sumer....
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)