♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Time Macam Ni lah MaLas Den nak Kojo Nih!! ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl 
kiri kanan depan belakang...jalan ditutup.. pagi pagi lagi dah menyesor...caghi jalan nak masuk opis...aduiiihhh!! ni yang M.A.L.A.S nya nih!!...nak kono berpusing pusing dulu baru boleh masuk kojo!!..

atee!! katanya ada event besar minggu nih!!...
Himpunan Jutaan Belia terbesar pada 23-27 Mei 2012...

wajiblah semua jalan ditutup!!..ish ish...Putrajaya!! Putrajaya!!...seb beklah ak dah terer sikit bab2 jalan kat sini!!kalau tak kena bercuti aje lah jawabnya seminggu ni!!
 ♥
jom kita tengok jalan2 yang ditutup sepanjang minggu ni..jom!!!

ohooo!!.. 2 2 takde beza sangat.. cuma jalan Utama Dari Presint 2 ke Presint 4 jer ditutup...Jalan Persiaran Perdana dari opis ak ke Lebuh Sentosa masih boleh diguna pada waktu bekerja...cuma waktu cuti weekend ni aje lah ditutup semua nya...kalau nak lalu jugak boleh guna jalan belakang...hokey!!

harap2 nya masa seminggu ni... ak boleh sampai punctual sudah lah!! 

notahati .: tak sabar nak tunggu air free lagi!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)