♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Meriah!! Macam Kenduri Kendara ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl 
Sana Sini Sudah Penuh Daa!! dengan khemah...rasa cam majlis kenduri kendara pulak.. meriah sungguh!!gayanya..Sambutan Himpunan Jutaan Belia tahun ni!!...kiri kanan depan belakang opis takyah cerita lah...di sepanjang jalan pulak memang tak lekang ngan khemah@ booth-booth yang disediakan pihak penganjur..

 booth yang disediakan ni di sepanjang laluan utama ke opis..

 di sebelah kiri ni pon sama...sepanjang jalan dah ditutup... makna nya tiada lagi jalan shortcut minggu nih!!

 khemah bermacam warna menutupi sebahagian jalan utama!!
ini baru hari ni!! esok2 tak tau lah.. entah!! tak boleh lalu langsung jalan utama nih!!kata jer bukak... tapi tiba masa!! ditutup macam tahun lepas..huhu


harap harap perjalanan pergi dan balik keje kami minggu ni berjalan lancar!!.. walaupon sedikit terencat dengan trafik light yang sekejap2 saje...pon boleh lah!!..

 ♥
Selamat yeaahhh!!

4 comments:

HanisLazimAndTheShaklee said...

teringin la nk p himpunan sejuta belia tuu..tp xdak cuti..hukhuk

eima said...

seb baik opis jauh ..klu dekat2 ctu mau cuti seminggu ...

Qhaifa Nur said...

banyaknya khemah, sure meriah tuh....

Ross... said...

Meriah..meriah..tp rasanya kalo dok sna pon,xpi kot..sosak!

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (55) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (56) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)