♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Jom Layan Gambar SchAwal lagi ~

 لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥

memang tak puas dipandang!!!selagi ada gambar diuplod kat TerritoryScha selagi tu ak klik.. klik.. klik lagi... tengok... telek... tengok... telek jer!! baju baju pengantin yang SchAwal pakai memang cantek cantek semua!!

Scha sendiri pon akui nya!!pastu siap tanya peminat2 dia lagi!!!
 
memang cantik dan elegan sangat!!... 
sebagai peminat tentu jugak jawapan ak bagi adalah!!..."Baju Berinai SchAwal"... hijau kepala hitik... memang cukup cantek ditambah pulak dengan design yang direka..menambah lagi keanggunan Scha...suka sangat sangat!!!♥♥

jom kita layan gambar2 SchAwal lagi yer!!!
SchAwal di Majlis Resepsi Sanding n Potong Kek

Pentas Pelamin SchAwal...


 sama cantik sama padan!!..menuju ke laman persandingan..

 senyum seindah suria!!..


gendang dipalu pengantin malu... duduk bersanding tersipu malu !!
 sama sama senyum lagi!!.. seia sekata!! suka...suka!!

 pentas bersantap si pengantin baru!! pon cantek!!

 cantik dihiasi bunga bungaan segar!!

It's potong kek time's!!  
owh!! owhh!! Scha potong kek pon ayu!!

tiada kata secantek bahasa!!...untuk kupuji adinda!!senyum lah..senyumlah!!

 ayu kan Scha!!!sungguh ayu!! suka pulak tengok gambar ni!!

opss!!.. stop sampai sini aje yer...kalau nak tengok lagi klik lah TerritorySchaAlyahya yer!!
hokeh..next n3 nak uplod lagu sedetik Lebih pulak!!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)