♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ hoho..Sorak KengKawan Jer ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
ate..dah kata nya kengkawan yang dapat sijil..kita sorak ajer lah!!..kalau kita yang dapat dah tentulah kita pulak yang disorak kan!!...hehe

ni lah kengkawan yang Anugerah hari ni ...

dari dulu sampai sekarang inilah DeBessFrens4ever ak!!..tido berbantal-bantal..makan berpinggan-pinggan (aku lah tu )...susah senang bersama!!..tapi sejak dah beranak pinak ni..dah jarang2 dah kami berjumpa..masing2 dah sibuk jer!!!...bila sesekali terjumpa macam ni baru lah dapat bersembang lebih...

best best!! jugak..bestfrens yang lain tak ditinggalkan!!..jom sama sama kita makan jom!! 


 Ini lah part yang paling bess sekali bila ada majelis majelis kat opis kami nih!!...makan mesti ada!!..upah tuk perut yang menanti!!..♥ngeh ngeh ngeh..itu jer lah kojo nya..

pepe pon..tahniah pada 
 Emmy, Amin dan  semua kengkawan yang cemerlang yer!!.. 

notahati .: lagi seronok bila nak dapat makan Free lagi!!!yeahaaa..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)