♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ HaDiah di Hari Lahir Acik ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl ♥
opss... Hepi Belated Birthday my dear!!!
11 Mei hari Lahir mu... semoga kamu sentiasa dilindungi dan dilimpahi  rahmat yang tak terhingga dari Nya Yang Maha Esa...InsyaAllah..

11 Mei juga lah membawa kenangan terindah bagimu!!...

mulut jaws juga sebagai hadiah di hari lahir mu..

kesian anak mama nih!! bengkak dagu dan bibir sekali... sakit tak!! sakit kat mana!!! si abang menanya si acik..itupon nasib baik emak nya terdengar soseh soseh deme dua beranak tu..!! dah ditanya baru lah nak bercerita..."tadi dia naik beskal orang..pastu acik terlanggar lantai!! mama"...tapi dia tak nangis pon!!..kata abangnya...

ohoii!! dah besar dah anak mama...sampai dah bengkak macam ni pon nak sorok sorok lagi.. tak nak bagitau mama!! .. tak sakit ker!! kata mamanya...padahal takut kena marah sebab nek beskal orang.. lah tu!! ...
alahai lah anak!!...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)