♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Aishwarya Rai Dulu dan Sekarang!! ~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
topik hangat masa sekarang..di India lah!!..kat sini??agak2 nya pon sama lah tu!!

dulu!!


dan sekarang!! 

banyak perbezaan antara Aishh..dulu dan Aishh..sekarang...ye lah!! dulu muda remaja...masa tu belum kawin... tengah ganteng ganteng lagi!!.. sekarang dah kawin... dah beranak satu... dah tentu lah semuanya berubah...dia kan manusia!!..

6 7 bulan dulu dia masih kurus.. tak mustahil lah 6 7 bulan lagi dia akan kurus!!.. buat masa ni biar kan ajer lah...lagipon Aish pon masih dalam tempoh penyusuan tuk baby kecik nya lagi!!...takyah lah nak kepoh kepoh dok kecam dia...itu ini!!.. macam lah orang lain takde yang jadi macam dia!!..ish ish..

kurus sangat pon salah.. gumukss pon salah!! dunia dunia.. 
pepe pon takpe lah Aish!!...i tetap minat u!!... walau apa pon bentuk rupa mu... yang penting senyuman mu still semanis dulu!!...

oh!! sweeett sangat!!...i ♥ Aishhhwarya Raii!!
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)