♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Penasaran Aaron Aziz ~

sapa sapa yang tak tau sapa AA ni...memang takdak perasaan la...
glamer gile dia sekarang...situ sini semua nya gambar dia jer yang terpampang..
bukan aje filem...cerita drama...teater pon dia leh masyukk jugak...


bak kata orang lah...memang mana2 cerita yang dia berlakon...mesti meletopss habis..
peminat nye takyah cerita lah... tak kira tua...muda... semua mesti gila nak nengok dia berlakon...nak nengok dia aje...orang lain tu sampingan jer... haha..memang hebat betul penasaran si Aaron ni.. 



bak kata KOSMO hari ni...
Karisma Aaron Aziz - WANITA mana yang tidak penasaran dengan aura aktor kacak, Aaron Aziz, 
klik link tuk baca berita sepenuh nye..


rasa nye geng geng blogger pon ramai jugak yang minat kat dia ni...  termasuk ak lah jugak..hoho....  asal keluar cerita AA ni... mesti hot blog tu diterjah ramai...kalau tak salah...makbudak ni pon salah sorang peminat setia AA ni...hehehe.. agak2 kalau terlepas cerita AA ni ak scroll jer n3 dia...mesti dapat tau punye..


citer bab Ombak Rindu lakonan AA ni..ak pon dah tengok dah...itu pon tengok kat Astro First...jadik la...lagi pon rege nye pon lebih kurang rege tiket wayang gak...bess nye...semua anak2 beranak dapat nengok...


huhh...tak sangka...akhir nye...dapat jugak ak tengok ngan real camne citer Ombak Rindu tu...ternyata memang bess ko..memang seronok sangat bile dah dapat tengok...terlopong jer...haha...macam budak angau dilamun cinta la pulak...tak tahan... 


so sesapa yang lom tengok lagi OR.. leh ler oder kat Astro first yer... tengok lah sampai 2 hari ...berulang tayang nye...haha...memang puasss...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)