♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Lawak Pecah Perut di Final ML MEGA ~

Assalam semua...
sebelum ak criter bab lain... meh kite citer bab ni dulu sebelum ketinggalan musim nye..


cakap pasal Final ML Mega ritu...memang cukup bess..
seperti yang dah ak citerkan kat SINI... memang betul kump. OsBon yang menang..JUaRa..
tempat kedua pulak kump. BoBoi....ke3 lak semestinya SaeHu... 


suka sangat ak nengok budak kecik lam kump.tu..bak kata Tok Ti lah... dia pun suka nengok sikecik yang berumur besar tu..


memang terhibur giler dengan lawak2 dedeme tu.. tapi kan... yang tak bess nye bab lawak jozan tu...ak tak sempat tengok la...huwaaaaaa..
terpaksa berkejar dalam dapurr...huhu



baru nak nengok balik...dah abis dah ML tu...huhu kesian...
dengar cerite dari asben..lawak jozan masa tu memang bess...
kalau lah deme masuk...memang sah sah deme jugak yang bolot hadiah ML Mega tu...



pasni harus lah ku tunggu siaran ulangan ML Mega hari minggu ni...itupon kalau ada
tapi sambil2 tu... nak jugak ku uplod kan sesiap lawak jozan tu..
andaikata kalau nak tengok lagi...leh ler layan video kat bawah ni ajork..hehe





so kengkawan...semoga terhibur ye..cauu'sss
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)