♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ ML MeGa ~

Assalam dan selamat malam semua..

bersiaran malam pulak ari ni..
tadi siang tak sempat nak jenguk lelama...
so sementara ada masa ni leh ler menaip sekejap...

ni nak cerita tentang ML MEGA yang tengah berlangsung ni..
agak agak nye... malam ni ada penyingkiran lagi tak ek???
agak agak lagi...sapa pulak yang terkeluar yer???

dalam dok syok tengok ML ni...dalam syok dok agak agak ni!!!...tiba tiba ada pulak citer ni yang menyelit masuk..


aiyaa..lom sempat omak nye layan syok...si anak dah tekan citer kegemaran mereka...
.little einsteins la ...alahai la anak...suka hati jer ek???

hrmmm...jawab nye takde le maknye dapat merasa tengok ML Mega sampai abis ni...
tapi seb bek la tadi sempat tengok jugak lawak bess kumpulan SaeHu ni...rasa rasa nye malam ni lah lawak yang paling bess deme persembahkan...
.
kumpulan SaeHu 

ohh...satu lagi lawak bess yang sempat ku tengok... ni haa...


kumpulan OsBon...

memang bess... rasa nye 2 kumpulan ni antara yang terselamat malam ni...
yang lain tak pasti lak macam mana...
ate...dah tengok citer lain..camno nak tau...

ape ape pon..layan deme dulu la ek..
selamat malam semua...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)