♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Coti cuti Mesia ~

bess nye...pagi2...siap siap wat sarapan...makan makan...lepak lepak depan tv...
anak2 cam biasa la...aktiviti memasing..
memang takdo senyap nyer  rumah ni kalau deme dah bukak mata..


minggu ni coti agak panjang jugak ni..minggu depan pon sama...
sabtu ke senin...coti 3 hari woo..


rini...nak balik kampung memang tak ler...nak pergi kenduri pon..rasa nye tak dapet daaa...
mintak maap la bebanyak.. yer kay...tuk MakTeh...Selamat Pengantin Bawu...moga dimurahkan rezki dipanjangkan umur dan jodoh sampai ke akhir hayat...InsyaAllah..


hrmm...citer bab coti coti ni lagi...minggu lepas dah pergi ke Melaka...minggu ni entah tak tau la pulopss... rasa rasa nya cam nak shopin baju sekolah anak anak ajer lah.. ok tak ek???
ate korang...yang mana ada anak sekolah...
dah beli ker apa apa yang patut...??? ke ak jer yang ketinggalan ketapi nih???
:(
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)