♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~::Sahur 2.30::~

berjumpa lagi ek...
sajer jer nak citer... pagi tadi aii sahur kan men awal lagi... kul 2.30 pg... caye tak???...biar betol...
maner tak betol nyer... tengah2 syok tido aii leh terkejut... xtau ler pasai per... bergegar jantung aii sekejap...

haiiihhh... dah kul braper ni... terus aii bangun mencari hpon.... selalu nyer ader di sisi...tapi malam tadi aii cajkan... biler aii tengok jam nyer... laaa ... baru kol 2.30 rupa nyer...nak sambung tido balik dah xmo nak pejam... mungkin sebab terkejut tadi kot...

nak buat aper ek....sambil melangkah...oooo baru teringat baju anak n baba nyer lom bergosok... terus ku hayunkan kaki menuju ke bilik iron... ter singgah sekejap di meja makan... konon nyer nak kemaskan per pe yg patot...

tapi... tertengok lak laksa yang chek abe beli kan waktu berbuka... laa... masih ader lagi laksa ni...sayang ni kalau x makan...basi nanti... panaskan dulu la baru sodap... seb bek ler ader mcrwve... sekejap jer dah boleh slurp... sedap gak laksa nyer..

Alhamdulillah...dah kenyang... opss lupa lak... dah abis makan baru teringat nak amek gambar..... terpaksa ler aku snap gambar ni jer...sebagai bukti...hehehe


kuah n telor yang x abis diterlan... agak nyer masih terlalu awal kot...kalau x.... sure kuah ni pon licin aku sapu.... hehehe... pewot dah kenyang...nak p iron baju la...(hati ku berbunga-bunga)...

itu ajer la dulu citer nyer ek...jap g sambung bab iron lak...
sekian..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)