♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ Glitterati Nuffnang ~

Assalam semua...


ari tu ada la ak terbaca pasal glitterati kat nuffnang ni...asyik lah deme dok bercerita pasal ni...
ak pon dengan senang hati nye menglik akaun nuff.ak..kunun2 nye saja nak tengok betul tak betul citer tu...
sekali ak tengok....




memang betul lah...ak dah tak masuk lam senarai glitter dah...just jadik ordinary members jer...alahai...patut la tak masyuukkkk....ini semua pasal gara gara sedara tiri dia lah ni...
seb bek la ada kawan prihatin yang pernah upkan pasal ni...
terima kasih ak ucapkan yow..


so sebagai pesanan tuk member nuff yang lain...kalau nak kekal sebagai glitterati dalam akaun nuff korang...


*sila lah buangkan semua iklan lain yang ada lam blog korang tu..kecuali iklan Nuff dan ChurP Churp ajer (adik badik dia la tu)...iklan2 yang lain haruslah dibuang yerr...sebab yang lain tu hanya lah sedara tiri jer...lain mak.. lain apak...


hokay...ceria ceriakan blog anda dengan Glitterati...
bodekkksss...hehehe
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)