♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ ReZki GuLa TaRik ~

baru nak publish ari ni...
dapat hari jumaat kemarin..tapi tak sempat nak publish...


ni lah gambar gula tarik tu... memang rezki kan...
CikLyn yang baik hati kasik rasa...aiiikk!!! rasa ker sampai 4 5 batang..hehee
makasih yer CikLyn...
memang bess gula tarik ni...nak makan dia ni kena time suam suam kuku sikit...baru leh tarik gula gula nye...
gigit pastu tarik...sure berjela panjang nye...

pepe pon gula tarik ni aii tak bwak balik rumah...
anak2 tak makan... yang makan nye mak nye ajer...ritu pernah bawak balik....try jer pastu dibuang nye terus ke tong sampah...rugi  tau..
soo...nak selamat....simpan ajer la kat opis...leh ngunyah2 masa wat keje nanti


gula tarik ni cukup terkenal kat tempat CikLyn...kat johor...
kalau nak rasa leh ler konteks dia yer...aiii tukang makan jer..
hokeyyy...selamat menarik yer..babaiiii'sss
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)