♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ LuNCh Di SaBa ReStoran ~

opsss...maaf yer... gambar makanan nye tadi lupa nak di snap....
excited or lapau kami pon tak tau la...dah abis makan baru teringat nak mbik gambar nye...
....so tatap jer gambar kat bawah ni ajork yer....





tapauan nasi yang lebih masa lunch tadi...banyak...memang boleh dimakan tuk 2 3 orang lagi ni...HaNith ChikEn dan KabShah ChiCken...dan juga roti ape tah nama nye...mula nye nak oder ManDi ChiCken tapi sudaaa habisss daaa...





satu lagi gambar...untuk hiasan n3 ni....daging kebab SaBa...yang ni kami tak oder pon...pandang pandang jeling jeling jer....maklum lah...ketika dan saat terpandang nih... perut dah kenyang weeihhh...seb bek jugak la nak balik baru terperasan si daging ni...kalau tak bertambah ler satu bekas lagi tapauan yang kami bawak balik ni.....hehehe...


ape ape pong...syukur Alhamdulillah....
kenyang perut suka hati....lalalaa....
kite blanjer kite makan...orang blanjer pon kite makan...makan...dan makan...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)