♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ BaRu je DaPat DaH MeLaYAng LaYang ~

sebelum tu.....
yesss yesss yessss.... GAJI sudah masyuukkkk laa....
bessssss.....

haaa... nak jugak lepas gian ni...dah lama ku nanti nanti...dah terkering kering dah rasa nye tanpa si dia ni.....sekarang dia dah kembali...tika ini dan saat ini....memenuh kan tabung ku..
harap harap....masih berbalance la sampai ke hujung nanti...

hokeyy...sambung balik cerite pagi tadi....
si kecik kat bawah ni....

haaa....
dia dah buat hal hari ni....dia dah pandai mintak duit saku....
cam tau tau jer hari ni gaji....
tiba tiba jer pagi tadi...haku start suis dia tak mo hidup...
asyik lah...""ce ce ceettt...ce ce ceeeiiittt""...aje bunyi nyer...
...2 3 kali di try pon masih sama jer jawabnye.
..
bateri habis laaa tu....kalau ikut kan lama jugak la bateri tu bertahan dengan nye....
kalau tak silap ...dah 3 tahun lebih dah dia bersama....memang patut la kalau si kecik tu dah mintak yang baru.. yer dak???

hrrmmm... pepe pon kena ader duit jugak....hai laa duit duitt....baru masuk dah nak terbang balik ko yer....belum sempat bertapa dah nak keluar dah....pasti sudah mesti melayang jugak barang seratus dua ni...

hai laa kecik...naseb baik la dikau masih ku sayang!!!!...kalau tak dengan dikau ...dikau sekali sudah terlayang layang....hehehe...
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)