♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ HaDuiiii...TerBanTuT teRuS SeleRa ku ~

ni pasal citer CaFe BaRu yang ku upkan semalam la...
baru nak ubah selera...dah terkubur terus ari ni...
nape tidak nye!!!...
pagi ni ...ader cashier "Cha ya Na" pulak yang mengira kat kafe tu...
haaa apalagi.... terbantut terus la selera ku...kembang kempis kembang kempis tekak ku menelan nasi lemak...dan teh tarik kat situ...

"ConFiuSan" terus terusan melanda kat otak'ss ni haa...
kata owner nye orang kite tapi kenapa Cashier nye lain dari orang kite...
haduuuiii...memang tak sanggup lidah ku ni merasa nye...

 jawabnye ""inilah the last time"" ku jejak ke situ...
bukan nye hape...mulut ni haaa...dah tebiasa ngan mulut orang kite....
memang tak boleh nak masyuk la ...tak sanggup la rasanye nak terus kan lagi ke situ kaki ni...
makan dah kira ok dah...tapi !!!!!

hrmm..ape ape pon kengkawan...itu semua terpulang pada diri masing masing lah yer...
kalau suka...kalau tak kisah...pergi ajer ler...
nak makan kat mane...boleh masyuk ka tak boleh masyuk ka...suker hati korang lah...
jangan disebab kan mulut ku ini... terbantut pulak selera korang udah la...
...yer...aku sekadar nak berkongsi rasa sajer...hokeh....


peacee  *=*
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)