♥ Doa Murah Rezeki ♥

"Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".

Amin, Ya Robbal Alamin

~ PaGi PaGi DaH KeCoh ~

hahaha...bile diingat balik nak tergelak pun ader...
maklum lah baru dapat terjah ke Cafe baru kat sebelah opis kami...
mungkin tempat tu baru kot...tu yang excited lebih tu...

mula nye confius jugak bile tengok kan nama nye ni... 
macam chinese nye cafe jer... siap tanya lagi sapa pemilik nye..."Melayu" la...

 mintak air kat sini

makanan lauk pauk semua kat sini... 
dan juga abg cashier yang prihatin...  

 tempat letak sudu garpu dan botol2 kecik....comel comel kan....
 kalau nak tau kat sini pinggan cawan dan  tempat letak sudu garpu tu... semua pakai barang IkEa tau... 

 spagheti dan sambal paru yang kite ambik..

 teh tarik sedap secawan

 dan...Free WiFi ...hok ni lah yang kite suker nih....
sape yang suka ber'online @ ber'fb...mesti suka kan cafe nih...hehehe..
sambil makan pon boleh online gitu...

mem tapau kan si apam tuk alas2 perut kami kat opis...
cakap jer alas perut....
tapi sampai kat opis kite terus ngap....sebab nye 
kalori dah banyak terbakar masa jalan balik tadi...hehehe..

hokey...sape2 yang nak cuba kat cafe baru tu...
sila silakan lah yer....
weh weh...siap promo lagi...tak tahannnn..
Post a Comment

"NUFf"

hb

Popular Posts

LuvLy KiDdy'sss

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Labels

. (1) ape2 jer (115) berita (34) besday (12) blog (25) buah mulut (1) cuti2 malaysia (38) GA join (10) hiburan (54) info sihat (23) info/hiburan (7) jalan2 cari makan (55) kawan (1) keluarga ku (45) lawak (1) makan-makan (8) Mia (36) opis (37) peringatan (16) PpuM (8) Puasa (35) Raya (22) respi (2) sekolah (9) shopping (11) Syafiq (7) Syamrie (5) TaZkiRaH (43) wordLess (8)